.

Hej hej!

Har precis ätit och svarat på alla grattis på facebook! tack så mkt allihopa :) Som sagt har vi äntligen internet så nu är det dags att börja söka nytt jobb för mig, har bara jobb till 3/9. Men om det går lika fort som förra gången är ju det lugnt :) tror dock inte det. Men får hoppas att det löser sig!

Jag har tagit massor kort med min nya kamera som jag fick av mamma och pappa när jag fyllde år, men orkar inte lägga in dem nu. Gör det imorn om jag känner att jag har tid, micke jobbar till 20.00 imorn så lite tid borde jag ha efter mitt jobb. Ska bara lista ut hur man gör också :P

Imorn ska jag och Andreas (en på jobbet) söka jobb nere i hamnen. Så vi ska dit och lämna in cv efter jobbet. Vill ha ett jobb som jag får jobba massor övertid på! Vill ha massor pengar!

Igår var jag på fotboll med jobbet, Norge- Frankrike Norge vann otippat med 2-1. Frankrike spelade med sitt B-lag. Men ändå.

Kollade förut och tydligen ska min omtenta in på måndag, så ja har en kul helg framför mig :( fan. trodde det var om nån vecka eller så den skulle in. Har inte fått nån info om vad jag ska göra än, så det känns inte alls bra :/ Men förhoppningsvis löser det sig imorn, har mailat kursledarna om det.

Ska kolla på film/sova.

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0