Fullt mannskap!

Hej!

Nu är jag nyss hemkommen från gymmet, var riktigt skönt att träna och ännu skönare att få komma hemma och vara lite ledig! Men får passa på att njuta för imorgon är det dags för jobb på Maxi igen..
Känns lite tråkigt att Cicci o jag inte kan träna ihop på vardagarna.. Men det blir nog bra ändå, kan ju träna ihop på helgerna. Hon har ju fått ett bra betalt jobb som verkar vara helt okej så det är bra! :)

Igår kom Victor hit, Erik och Emelies kompis, han ska bo här med oss så nu är vi hela gänget! Blir nog kanon! :)
Träffade på Danne, en gammal kompis från Linköping, idag. Riktigt kul att se honom! Hoppas verkligen vi kan ses nåt snart och kanske sänka en pils eller två. :P

Nu ska jag ta och laga lite mat så jag kan bli mätt och belåten samt få ihop några matlådor! :)

Ha en bra kväll!

/Micke

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du är så duktig älskling! Vill bli frisk så jag med kan träna! Idag var jobbet bra, va inte så stressigt!

2010-08-31 @ 21:00:45
URL: http://ciccisomickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0