God morgon!

Hej. Jag har precis vaknat. Ska snart äta frukost men först tänkte jag berätta om nya jobbet. Jag skulle inte alls som jag trodde lasta av lastbilar med kläder. Jag skulle istället packa ordrar. Så jag får ta en lista med grejer. Antingen är det en hel pall eller så är det bara kartonger.

Det gick jätte bra fram tills jag fick en lista med bara kartonger, det blev jätte tungt och jobbigt. Men annars går det helt okej, börjar iaf hitta vart allt ligger och så. Bra lön har jag ju också så lite måste jag väl slita...

Är fortfarande förkyld så det blir extra jobbigt när man ska packa massor men förhoppningsvis går det över snart! Hoppas det för jag skulle vilja träna...

Ha en bra dag!

Kramar

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0