Helg!

Hejhej. Har jobbat min sista dag på DHL i Ulven och ska nu till DHL i Karihaugen. Känns bra, tror jag. Kommer i alla fall tjäna bättre :) Jag och Micke har även sökt till flygvärdinna/ flygvärd. Men det var många som hade sökt så det är nog inte så stor chans att vi får det. Men det skulle vara sjukt kul!

Micke är och jobbar på Maxi, jag är typ sjuk (förkyld) så jag tar det bara lugnt hemma så jag inte blir sjukare, kan ju inte direkt vara sjuk första dagen på nya jobbet. Kollar just nu på Avatar och längtar tills Micke kommer hem vid kvart i 7 ungefär. Då kanske vi ska laga fläskfilé, klyftpotatis och beasås eller nån annan sås :P får se. Sen ska vi kolla på vampires suck med Emelie och Erik.

Emelie och Erik är nere på stan en sväng och skulle fixa lite. Jag beställde en citronfanta :P så den får jag om ett tag förhoppningsvis om det finns annars blir det en coca-cola...

Ska fortsätta kolla på filmen :)

Ha en bra helg!

Kramar

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0