hemma från jobbet.

Hej hej. Kom hem från jobbet nyss, Micke var hemma en snabbis också för han glömde kläderna till Maxi. Men förhoppningsvis hann han dit iaf. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Har sökt lite jobb iaf, så hoppas jag får svar på nått snart. Lär väl dröja nån dag iaf.

Funderar på om jag ska ut o gå en sväng, men vet inte om jag pallar. Har sån träningsvärk i benen. Men det är väl bara att gå bort den eller nått :P Är ensam hemma ett tag till iaf, tror Erik skulle jobba övertid annars kommer väl han hem snart. Resten jobbar kväll. Micke slutar 21 idag så han kommer väl bara hem och sover direkt så han orkar upp imorn.

Gillar fan inte att inte veta om jag har jobb. Pratade med Jobzone nyss, dom sa bara att såna som är anställda av dom nu går före så där kanske jag har tur o får ett jobb iaf. Hoppas jag kan få nått som inte bara är nån månad, skulle va skönt att få ett som iaf sträcker sig fram till jul.

Blir nog en promenad trots allt!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0