irriterad :/

hej!

mina kursansvariga lärare har tydligen fortfarande semester så vad jag ska göra tills på måndag är oklart :( fan. jag som ville bli av med skiten. men men. förhoppningsvis får jag en uppgift som jag kan skicka in när den är klar. men i värsta fall måste jag vänta till oktober med att göra den...

tänkte lägga in lite bilder från födelsedagen och sen fotbollen.


micke och jag tog en promenad ner till hamnen.


mycket båtar (pappas paradis ;) )


jag vid hamnen.






Jag och Martine.

Där har ni lite bilder. Nu ska jag söka fler jobb, skriva ett nytt cv med. i helgen kanske jag ska fixa tentan om nån svarar på mitt mail annars blir det bara att ta det lugnt och träna.

Micke jobbar till 20.00, när han kommer hem blir det film. Vill att allt ska lösa sig nu, känns lite mkt med tentan och söka jobb :/ men det gör det säkert snart :)

ha en bra kväll och helg!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0