Jobb x 2

Hej!

Just nu sitter jag på jobbet, har lunch. Igår ringde de från Ica Maxi och sa att jag fått jobb där :) Så jag kommer börja jobba extra där på kvällar o helger från och med nästa vecka. Hoppas det blir bra! Jag vet ju ungefär vad det kommer innebära med tanke på att jag jobbat så pass länge på Hemköp.

Idag efter jobbet ska vi först iväg och lämna tillbaka ett par nycklar till den gamla lägenheten, sen ska vi iväg till gymmet o träna! Nice! :) Igår fick jag träna själv då Cicci fick jobba övertid till kl 19. Bra med extra cash!
Efter gymmet blir det att åka hem och måla hallen så den blir klar :) Sen är allt färdigmålat, skönt!!

På söndag fyller Cicci år så på lördag blir det födelsedagsfest/inflyttningsfest! Carro, Rickard och Amer kommer hit på fredag kväll och stannar över helgen, ska bli riktigt skoj! Tror det kommer bli en grymt bra helg :) Hoppas på bra väder också.

Nä nu börjar lunchen närma sig sitt slut så nu ska jag jobba igen.

Förresten så kommer vi förhoppningsvis teckna bredband idag, så i början av nästa vecka hoppas vi iaf ha det fungerande. Så då får vi bli bättre på att uppdatera igen :)

ha det bra!

/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0