Promenaden blev en löprunda!

Hej hej!

Micke jobbar på Maxi idag så nu är det jag som skriver igen. Micke började på sitt nya jobb/uppdrag. Han är anställd av samma som tidigare men har nu mer bytt arbetsuppgift. Vad han ska göra nu får han berätta själv men jag kan avslöja att det är yttligare ett slappt jobb han fått tag i :)

Idag på jobbet har det inte varit många lastbilar, sista en och en halv timmen satt jag och två arbegtskamrater och sov/lyssnade på musik och spelade kort. Riktigt långtråkigt, skulle hellre ha nått att göra så tiden går fortare. Det blir ju inte direkt nån övertid heller när det inte finns nått att göra. I september fram till jul skulle det tydligen vara stor skillnad men då behöver dom visst inte oss? Men då har ju alla kommit tillbaka från semestern så dom borde väl klara sig utan oss.

Jag söker fortfarande nytt jobb, men här i norge ska man ju kunna börja jobba direkt så det är väl kanske för tidigt att söka 3 veckor innan man inte har nått jobb? Verkar lite så iaf. Kanske inte borde skriva att jag inte kan börja jobba fören den 5 så kanske nån hör av sig. Eller så vill helt enkelt ingen ha mig.

Jag tänkt att jag skulle ta en promenad förut så jag gick ut och tog med mig ipod:en, musiken och alla som var duktiga och sprang nere vid hamnen gjorde mig taggad till att också springa så det blev en löprunda istället för en promenad. Älskar hamnen, det är sjukt fint där :)

Nu ska jag ta en proteinshake och försöka orka laga mat. Blir inget avanserat idag, typ makaroner och korv :P Micke slutar inte fören 22 så jag får äta själv :( hatar det så tråkigt.

Kramar

/Cicci

Kommentarer
Postat av: Cicci

Va inte så kräsen, köp dig ett par skor!:P

2010-08-20 @ 21:52:03
URL: http://ciccisomickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0