60 dagar!

Nu börjar det verkligen närma sig, haha. Kanske inte ni tycker men vi som väntat 5 månader tycker att 2 månader känns ganska lite (eller jag iaf, Micke vet jag inte). Hela december har vi fullt upp så det kommer säkert gå jätte fort... Januari ska Micke skriva nån tenta så då blir det iaf en sväng hem. Sen sista veckan i januari flyttar vi hem och blir hemma i Linköping en vecka innan vi åker.

Jag funderar på att ha ett good bye party innan vi åker, isf blir det den 4:e februari, fredagen innan vi åker. Vad tycker ni om det?

Imorse vaknade jag med huvudvärk igen, har haft ont i huvudet hela dagen så det blev ingen träning idag :( Pallar inte bli sjuk igen... Hoppas jag kan träna imorn iaf...

I helgen åker vi till Örebro :) Ska träffa svärföräldrarna och några av Mickes syskon och barn :) Kommer bli supermysigt. Förmodligen blir det sista gången vi hinner ses innan vi åker iväg på våran resa...

Nu ska jag vila lite så jag mår bra imorn igen :)

Ha det toppen!

/Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0