66 dagar

Idag är det 66 dagar kvar tills vi reser, 4 veckor kvar på mardrömsjobbet (blir helt förstörd i armarna/handleder) sen i januari blir det att hitta nått annat jobb, typ på dagis tror jag. Men får se hur det blir. Vet inte om jag klarar 4 veckor till då jag har jätte ont och lyfter ca 10 ton per dag och då ska ni veta att dom tycker jag lyfter för lite :/ Blir sjukskrivning eller byte av jobb snart känns det som...

Idag är iaf min lediga dag denna vecka, har inte planerat så mkt. Ska kolla upp lite vad vi behöver för att söka visum och vilka länder vi behöver det till. Förhoppningsvis hinner vi fixa lite till det också :) Sen ska vi gå på stan en snabbis och sen träna efter det. Blir bara kondition för min del och mage. Armarna kan jag inte göra nått med...

Ha en bra dag :)


Världens bästa ♥

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0