back in Oslo...

Hej hej!

Helgen i Örebro var underbar! Var jätte kul att träffa alla! Tack Linda och Pierre för boende, trevligt sällskap och jätte god mat! Linda vi vill ha receptet på det vi åt på lördagen :D

Nu har vi jobbat två dagar av den här veckan. Bara 3 kvar sen är det helg igen, sen 4 dagar sen dags att åka hem till Linghem och fira jul :) Måste fixa julklappar i helgen :D

Nu kollar vi på film, Salt. Jag och Micke har redan sett den, men går säkert kolla lite på igen! Emelie var snäll och köpte en backpacking ryggsäck till mig i helgen så den har jag fått nu. Ska proppa den full med grejer som ska hem till jul. Saker jag klarar mig utan sista månaden...

Vi tog inga kort i helgen alls, hade inte en tanke på det även om både jag och Micke hade med oss kamra.

Tack för en toppenhelg!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0