Dan före dan!

Hej!

Idag åker vi äntligen hem till Linghem för att fira jul! Ska bli underbart att få komma hem lite :) Hoppas hoppas att tåget inte är allt för mkt försenat. Men det känns som att det kommer vara inställt så att vi får åka buss eller liknande...

Har varit och solat en snabbis och nyss ätit frukost, blev havregrynsgröt denna morgon! Risgrynsgröten käkade vi upp igår :P Det var jätte gott! förhoppningsvis kan jag äta julmaten imorn annars får det bli risgrynsgröt... Men jag ska nog få i mig julmaten, det ska gå!

Jag ska göra mig lite julfin innan vi åker hem, raka benen och ta ett bad :) Men innan det ska jag försöka plocka iordning i lägenheten lite grand så det ser hyffsat ut när vi kommer tillbaka på söndag! 15.49 ska tåget gå, önska oss lycka till! :)

God jul på er alla!



/Cicci

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sov sött <3

2010-12-23 @ 23:40:33
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0