Hemma idag

Hej! Tanden är inte bättre, vaknade 04.00 och fick gå upp o ta värktabletter. Sen ringde jag jobbet runt 7 och somnade sedan o till halv 9. Då tog jag en dusch och sen var det dags för värktabletter igen... Gick ner till affären och köpte yoghurt. Har en känsla av att det blir det och soppa tills tanden är bättre. Hoppas hoppas hoppas att den är bättre till julafton annars blir jag ledsen, för då blir det inte mkt julmat. Eller iofs det kanske går, men det kommer ta sjukt lång tid att få i sig allt :P

Idag ska jag nog inte göra så mkt, skulle vilja träna men får se hur ont tanden gör sen. Skulle även behöva köpa julklappar så en sväng på stan kanske det kan bli innan träningen i såna fall.

Ska kolla om Micke har nån film på datorn som jag kan se eftersom tv:n vägrar fungera.


Bild från förra julen, inte alla som har två tomtar som kom med häst och släde ;) Malin och Albin till höger!

På torsdag åker vi som sagt med tåget mot Linköping. Kommer säkert bli sjukt försenat. Men m3n nån gång kommer vi säkert fram!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0