Hockey ikväll

Hej hej!

Har fått helg nu, är ledig imorn. Ska bli riktigt skönt med långhelg igen, blir nästan lite bortskämd ;) Men kan nog behöva det för sen blir det jobb 11 dagar i rad, jobbar hela nästa helg. 8-20 både på lördagen och söndagen... Kommer bli tungt... Men sen får jag ju åka hem till Linköping så ska nog klara det :D

Ikväll spelar juniorkronerna match, tror det var mot Tjeckien klockan 21. Så det ska vi kolla på. Orkade inte åka och träna efter jobbet, var en snabbis på stan istället. Köpte resekuddar (uppblåsbara) hoppas dom duger! Har inget att göra nu så funderar på om jag ska orka ta mig till gymmet för lite konditionsträning. Men får se hur det blir med den saken... Tråkigt att träna själv också, Micke jobbar på Maxi.

Ska fixa nått att käka så kanske jag får lite ork sen :)

Nu kom hyresvärden, vi fick ny spis!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0