Jul i Linghem

Fick nyss ett mail av mamma, hon skrev att vi skulle fira julen i Linghem i år :) har alltid firat hos kusinerna förut men detta år blir det på hemmaplan :) Men självklart kommer kusinerna med familj till oss istället! Kommer bli jätte mysigt!

Nu slutar Micke jobba, han är snart på väg till gymmet för att träna... Jag skulle också vilja träna nu, förhoppningsvis är jag helt frisk imorn och kan göra det då... Denna vecka blir det hårdträning då jag missat massor träning för jag varit sjuk sen i torsdags...

Sitter och kollar lite smått på när Danne spelar Fifa 11, annars gör jag ingenting. tråkigt o va sjuk en hel helg, tiden går så sakta...

/Cicci


Kommentarer
Postat av: elin nyström

HÖRRU då blir de utgång på juldagen dååå I guess<? :) krya på dig!PÖSSSSS

2010-12-07 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0