Julen 2010

Hade inget att göra så lade in bilderna på datorn! Här kommer lite bilder från våran julafton!


Fåglarna hade fått ny mat på julafton :)


Unni skruttan var julfin :D


Bästa Unni!


All julmat :)


Alla samlade :)


Familjen Johnsson -Andreas som är på resande fot! Morbror Bengt-Göran, Eva, Robert och Sofie.


Jag och Sofie :)


Micke önskar god jul till sin mamma och pappa :)


Mamma fixar gröten!

Det var några bilder från julafton, Micke har fler bilder på sin kamera som jag hoppas han kommer lägga upp under veckan ;)

Danne fyllde ju år innan jul så vi ska fira han lite nu, eller det blir pressentöppning strax när Micke kommer hem!

Funderar på om jag är ledig på fredag, Danne och Emelie är lediga, Erik jobbar halvdag och Micke jobbar. Skulle va skönt att vara ledig men mer pengar om jag jobbar... Vi får se helt enkelt ;D

/Cicci


Kommentarer
Postat av: louise

sa himla mysigt ni ser ut att haft det, inget slar den svenska julen <3

2010-12-28 @ 06:22:00
Postat av: cicci

Ja det var mysigt :) Förstår att du saknade det lite!

2010-12-29 @ 18:21:36
URL: http://ciccisomickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0