Örebro i helgen!

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev här.. har väl inte riktigt haft ork antar jag, har jobbat ganska mycket på Maxi plus att jag försökt träna mer eller mindre varje lediga stund man har också.. så det blir inte mycket annat än att jobba, träna, äta, sova.. Men som sagt börjar det närma sig vår avresa nu :D känns iaf som det börjar komma väldigt nära.. speciellt med tanke på att den resterande tiden är ganska fullspäckad av saker som måste fixas och saker vi ska göra. Ska bli så sjukt underbart med en riktigt lång härlig semester! Känns som vi kommer va värda det efter allt jobbande här borta..

I helgen ska vi till Örebro och hälsa på alla! :) (som Cicci säkert redan skrivit)
Mamma och pappa är där så vi passar på att åka dit då, troligtvis sista gången vi träffar de innan resan.. Vi kommer att bo hos Linda och Pierre i deras nya hus :) ska bli kul att se hur de bor!
I övrigt i helgen är det väl inget planerat vad jag vet.. Kanske försöka titta på lite julklappar när vi ändå är i Sverige, försöka få nån vänlig själ att klippa mig ;) och sen skulle jag nog vilja se en eventuell vm final i innebandy imorn kl 15. I övrigt blir det mest att umgås med nära och kära :)

Vi åker härifrån Oslo vid kl 16 så det är några timmar kvar.. Nu ska jag ta och äta lite lunch!

Ha en trevlig helg!

/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0