Oslo igen!

Jaa då var vi tillbaka i Oslo och har jobbat första dagen för denna vecka! Det har gått bra, verkar inte vara så mkt på jobbet i veckan vilket känns ganska skönt såhär i mellandagarna. Skulle dock göra ganska mkt för att få en fungerande tv. Ska kolla om det finns nån på finn.no som skänks bort ;) En månad utan tv klarar jag aldrig. Inte när det är vinterstudion nästan varje helg :P

Sitter med nya datorn nu så tyvärr blir det inga bilder från julhelgen idag, ska försöka orka fixa det imorn eller på onsdag. Micke jobbar på Maxi idag till 21 sen skulle han förbi gymmet och köra kondition. Jag har redan hunnit med träningen för dagen, ingen övertid så jag åkte till gymmet efter jobbet. Idag blev det mage, lite axlar, ljumskar, höfter och kondition dock bara en övning var på allt utom magen :)

Nu sitter jag och väntar på att få duscha, upptaget för tillfället. Men så är det att bo i kollektiv ;) Nedå det fungerar faktiskt väldigt bra att bo som vi gör! Trivs faktiskt jätte bra även om man bara vill hem nu!

Bilder kommer som sagt senare :) Är supernöjd med min nya fina lilla dator! Den är asnice!


Finns i 4 fina färger, jag valde den rosa :D


Närmare bild på den :) Hur fin som hellst!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0