Bilder från jobbet!

Hej!

Nu är det snart helg igen, denna vecka har gått sjukt fort!
Allt går bra på jobbet och jag trivs bra, är lagom mycket att göra så det inte blir segt men ändå inte behöver jbba ihjäl sig. Idag fick jag reda på att jag garanterat har jobb nästa månad också, kanske enda fram till årskiftet. :)
Som det lät på chefen skulle jag nog kanske va kvar där jag är nu och han som har semester, som jag jobbar för nu, skulle få jobba på nåt annat ställe. Från början var det tänkt tvärtom, frågan är hur nöjd han blir som jobbat där när han kommer tillbaka från semestern isf! :P haha.

Här kommer iaf lite bilder som jag lovade typ förra veckan. :)




Framsidan av Margarinfabriken, dagiset heter så. Har tydlign varit en margarinfabrik tidigare.



Baksidan, från den sida lekparken ligger på.





En bild över lekparken från 4:de våningen. Fick dock inte med hela..

Kan ju bara säga att om man väl gått på dagis här kan man aldrig byta, är som ett himmelrike om man är en liten knodd! :D

/Micke

Kommentarer
Postat av: britt

ser ut att gå bra för er,själv har vi varit i Norge och golfat i 3 dagar, hoppas det löser sig med lägenhet Kram

2010-07-16 @ 09:33:29
Postat av: Cicci & Micke

Ja det går bra :) Jo vi får hoppas vi hittar någon, har en som vi vill ha. Dom skulle bestämma sig i början av nästa vecka så vi hoppas vi får den.

Hoppas ni hade det bra i Norge och att golfen gick bra :)

Kramar

2010-07-16 @ 22:52:44
URL: http://ciccisomickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0