Bilder från jobbet

Nu har jag jobbat två dagar, idag var det mkt mindre lastbilar som kom in. Vi satt över en timme på morgonen och väntade på den första! Ganska skönt att det inte var så stressigt idag när man är ny på jobbet.

Jag och Micke har nyss käkat, idag blev det pasta och köttfärssås. Ikväll ska vi kolla på fotbollen,  en stund på dan funderade jag på om vi skulle åkt ner till stan och kollat men jag är för trött. Inte van att jobba :P heh.


Trucken, jag står på och tar kortet. Ser lite konstig ut.

Hit kommer alla lastbilar som vi ska lasta av.

Sen ställer vi upp dom på rader så att dom automatiska truckarna kan hämta dom och köra dom till vägning och mätning och sedan vidare in till lagret.

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0