Det börjar närma sig!

På lördag åker vi till Oslo, snart dags.. Ska bli roligt! Känns som att det kommer lösa sig med jobb iaf, Cicci har två intervjuer på måndagen varav den ena har sagt att hon kan börja jobba på tisdagen. Själv har jag en intervju på måndag, en på tisdag och två på onsdag. Får hoppas vi får jobb där man trivs och tjänar bra! :) Vi är ju ändå där för att spara ihop pengar.

Igår var vi hos Pernilla och Simon här i Linghem och grillade. Det var riktigt trevligt med god mat och dricka! :) Vi invigde även deras nyinköpta pool, riktigt kallt än så länge! ;)

Idag är planerna att försöka börja packa lite.. Sen ska jag åka in till stan och träna till att börja med. Cicci ska på avslutning med fotbollen, de ska först bada sen grilla o festa. Själv vet jag inte vad som händer ikväll, antingen blir det väl att vara här och ta det lugnt o söka lite fler jobb. Annars kanske jag åker in till stan o festar lite jag med, Johan (han som hyr vår lägenhet) tyckte att jag skulle komma in o festa så får se hur det blir.

Imorgon ska vi väl packa det sista och så tror jag att vi ska åka och handla lite mat som ska med till Norge.

ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0