Flyttar i helgen!

Hej!

Veckan har rullat på som vanligt på jobbet, lite mer än vad det varit tidigare att göra. Men det har gått bra ändå. I förrgår lastade jag av min första lastbil med motviktstruck, innan har jag bara använt plocktrucken (snigeln). Det var kul, och det gick bra. Det var ganska lätta pallar :) En del sittter fast i varandra och är jätte jobbiga att ta ut. Speciellt taco dubbelpallar. Kan lägga in en en bild på hur en sån bil ser ut imorn.  Idag kom det 5 såna bilar, helt sjukt.

I lägenheten går det också bra, vi börjar bli klara nu. Köket är helt klart vilket är skönt för vi ska flytta imorn eller på söndag. Imorn har vi även tänkt försöka hinna måla det sista och städa. Alla färgerna på väggarna har blivit bra, blev riktigt fin färg i både Emelies och Eriks sovrum och i vårat. Danne ska nog ha samma färg som oss och kanske nån fondvägg i sitt rum, det ska vi måla imorn. Sen har vi hallen och lite till att måla.

Nu håller vi på att laga mat, blev jätte sent men det blir i alla fall pommes, ostschnitzlar och bearnaisesås. Gott gott :)

Lägger in några bilder imorn! Ska hämta min dator också för den är lagad nu!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0