Första dagen på jobbet

Idag har jag jobbat fösta dagen! När jag kom dit imorse och såg allt fick jag lite panik och undrade hur fan jag skulle kunna klara av allt som mina arbetskamrater höll på med... Men men. Jag fick börja med att fixa ett passerkort så att jag tar mig in och ut från jobbet. Efter det åkte vi ner U6 (U=underground 6= våningar). Där gick vi längst ner i lagret och jag fick en plocktruck och sen lämnade min chef mig där för att träna på tompall ;) Efter en stud kom en jätte trevlig tjej som hade jobbat där länge. Hon gav mig några tips och visade mig runt på lagret. Sjukt stort var det :P

Sen efter visningen gick jag tillbaka och tränade lite till. Sen fick jag börja köra pallar med vin till andra sidan lagret, de skulle köras vidare nån annan stans. När det var klart var det tydligen dags för mig att åka på en lastil med trucken första gången. Jag trodde det skulle vara svårt men det gick ganska bra :) Sen under dagen lastade jag och arbetskamraterna av många lastbilar!

Det var min fösta dag. Nu första veckan kommer jag enbart lasta av lastbilar, sen kommer jag få testa lite annat men kommer inte ihåg riktigt vad det var :P Mycket o ta in första dagen men det löser sig nog!



Skulle ta ett kort på jobbkläderna när jag väntade på bussen hem! Byxorna och skorna syns ju iaf.


Lycka till på jobbet imorn älskling! :D

Ha det bra och glöm inte kommentera!

/Cicci

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va kul för er! Men att det skulle gå så fort att få jobb i Norge??? Inte illa!

Hoppas allt blir bra och att ni blir stenrika ;)

Kramar i massor!

Linda



Pierre hälsar.

2010-07-06 @ 22:22:08
Postat av: Cicci & Micke

Ja det gick jätte fort så det var skönt! Ja vi får hoppas att vi blir rika så vi kan resa länge :) Får se om vi ska fixa nått extra jobb på kvällarna också så blir det ännu mer.



Hälsa tillbaka!

Kramar

2010-07-06 @ 22:26:57
URL: http://ciccisomickes.blogg.se/
Postat av: Amer

Najs att alla fick jobb så snabbt!

2010-07-07 @ 07:09:38
Postat av: Micke

Ja det va skönt! Vet ju dock inte hur länge men bättre än att gå arbetslös i väntan på annat! plus att jag nog fått norges slappaste jobb :P

2010-07-07 @ 17:34:34
URL: http://ciccisomickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0