Jobbhelg!

Eller ja inte riktigt, blir att jobba och fixa i lägenheten.. har lite kvar att måla, städa o fixa. Måste även ut till ikea och handla lampor, porslin och lite andra "måste ha" grejer. Vi skulle även behöva få tag i en säng.. har tittat lite på finn.no (motsvarigheten till blocket), så det blir väl att köpa nåt där. Alternativt att köpa en såndär stor, rejäl luftmadrass på jysk till att börja med. Kan ju faktiskt va bra att ha som extra säng vid nåt tillfälle om någon får för sig att komma på besök. :P

Jobbet har gått bra denna vecka, har dock varit ganska lite att göra..lite segt. Men nästa vecka blir det nog mera då dagiset drar igång "på riktigt".
I veckan var jag inne o handlade lunch på ett stort ica maxi som ligger precis vid jobbet, såg då att de sökte extrapersonal för kvällar o helger. Så jag pratade med hon som var ansvarig och gick dit o lämnade ett CV dagen efter. Sen ringde hon en timme senare och ville att jag skulle komma på intervju på tisdag. Så förhoppningsvis kan jag få jobba lite där vilket innebär extra klirr i kassan ;)

Nu ska vi springa ner o hämta Ciccis dator! :)

Trevlig helg!

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0