Kollat in stan och gym!

Nu är vi hemma i lägenheten igen. Vi har varit nere på stan där vi kollade in vart vi ska på intervjuer imorn. Jag vet vart jag ska först sen ska jag till andra sidan av stan, dit orkade jag inte åka o kolla in idag så jag hoppas jag hittar imorn. Men det ska nog inte vara så svårt.

Vi var och provträna på elixia nyss, jag och micke. Danne banga ;) men förhoppningsvis hänger han väl på nån annan dag. Ska försöka få med Emelie och Erik också! hehe. Men fan va dyrt det var att gymma där. Ska kolla in några andra gym i veckan och hoppas på att vi hittar något billigare.

Lägger in några bilder från stan idag!


Emelie :)

Precis vid Karl Johan.

Ska käka nu, lägger in mer bilder senare :)

/Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0