Norges slappaste jobb?

Haha nej inte riktigt kanske, men jag kommer nog inte jobba ihjäl mig.. Det visade sig att jag ska vara vaktmästare på ett jätte(!) stort dagis som är helt nybyggt. Eller rättare sagt så är det inte ens klart än så vissa delar är typ byggplats fortfarande. Han som jobbar som vaktmästare ska på semester två veckor från nästa vecka så då ska jag ta över. Sen vet jag inte vad det blir, men det lät som att jag skulle få jobba minst en månad iaf.

Arbetsuppgifterna består typ av att kontrollera lekplatsen varje dag så att den är hel o säker, sen vet jag att jag ska trimma bort lite buskar, hänga upp några tavlor och whiteboardtavlor. Men vad det lät som, och det intrycket jag fick, var att det kommer vara väldigt lugnt mellan åt. Hoppas inte det blir segt bara.

Nä nu ska jag titta vidare på fotbollen!

/Micke 

Kommentarer
Postat av: Amer

HAhahahhahahaha :D Fäään vad najs!

2010-07-08 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0