Rädd för automatiska truckar!

Hej hej! Idag har jag jobbat igen, men jag har bara kört truck halva dagen. På eftermiddagen fick jag lära mig sköta vägning och mätnig av pallarna, innan de ska in på lagret. Pallarna körs från där vi lastar ut dom till lagret av automatiska truckar. Dessa är asgamla och opålitliga :P Ne men dom fungerar inte riktigt som dom ska ibland så man får hjälpa dom lite så dom inte krockar.

Efter jobbet så gick jag och två jobbarkompisar upp och kollade in gymmet på jobbet. Det var inte så bra men det funkar iaf :) Så jag och en av jobbarkompisarna stannade kvar och tränade lite så imorn har jag förhoppningsvis lite träningsvärk :D

Nu ska jag börja laga mat, är sjukt hungrig!

GRATTIS BÄSTA SYRRAN SOM KOM IN PÅ SJUKSKÖTERSKA UTBILDNINGEN :D

Ha det bra alla!


Fin utsikt på vägen hem! Havet och himlen går ihop så havet syns knappt.

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0