Sista dagen i Sverige

Vet inte riktigt hur det känns, är nervös som fan men det känns kul också. Jag kommer sakna alla här hemma, kompisar, föräldrar, syrran och fotbollslaget. Jag och Micke hade ingen lust att packa förut så vi cyklade bort till Pernilla och solade och badade i hennes pool :)

Sen åkte vi till Ica och köpte köttfärs för att den var billig där. Vi ska åka ner och handla mer sen efter fotbollen. Igår var det grillning med fotbollslaget, det var kul men lite synd att det inte blev senare på Lingheden.

Lägger upp lite bilder från grillningen med laget och från när vi var hos Pernilla idag.


Lagfesten

Lagfesten, alla ser roade ut?

Poolen :D

Lilla Saga har bra balans och trippar över till dom olika flytleksakerna i poolen!

Micke

Pernilla, jag och Saga.

Ne ska skriva ut mitt Cv nu så jag har det till intervjuerna på måndag. Vi åker tidigt imorn så nästa gång jag skriver är jag förmodligen i Oslo. Micke kanske bloggar ikväll eller från mobilen imorn.

Ha det toppen!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0