Ska bli skönt med helg!

Skit vad jag inte är van att jobba, så sjukt trött :P Så fort jag kommer hem deckar jag i soffan, men jag är inte ensam för igår sov vi allihopa innan fotbollsmatchen. Men jag trivs på jobbet och tycker det är kul än så länge! Nästa vecka jobbar Veronika dag, ska bli roligt o slippa vara ensam tjej :P hehe. Hon är jätte trevlig och skulle lära mig lite nya uppgifter :)

Vet inte vad vi ska göra ikväll, blir väl antagligen att ta det lugnt. Jag och Micke var nere på SATS nyss och skulle kolla om vi kunde provträna, men man var tvungen att boka en dag innan, så vi ska dit imorn istället. NU sk vi snart käka.

Helg kommer bli skönt, ska SOVA länge och kolla på fotbollen nere på stan! På söndag om det är fint väder kanske vi ska ut till nån ö och bada.

Hade

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0