veckorna går

Hej hej! Nu har vi jobbat två veckor. Allt går fortfarande bra på jobbet och igår pajade jag min första vinflaska, sån tur var blev ingen arg :P Men jag skulle vilja jobba övertid, finns typ inte möjlighet att göra det som det ser ut nu. Vet inte om jag ska fortsätta jobba där om jag får förlängt, ska kolla runt lite innan sista augusti om jag kan hitta något jobb där jag tjänar lite mer och kan få jobba övertid.

I helgen var vi i sverige och handlade mat och lite cider och öl. Det mesta är svindyrt här så det lönar sig att åka hem för att handla ibland, det är ju bara 10 mil till gränsen.

Lägenhetssökandet går sådär, men idag hittade vi en 5:a som var hur fräsch som hellst som det bara var 3  månaders uppsägningstid på. Vi skulle få reda på om vi får den innan helgen. Så vi håller alla tummar och tår och hoppas att ni som läser också gör det :D hehe.

Nu ska jag och Micke lägga oss i sängen och kolla på en film! Igår firade vi 3 år tillsammans :D

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0