Bakis + städning=....

Ingen bra kombination! Idag har vi städat i princip hela dagen.. Va ute med Martin o Rikard en sväng igår och det fick man sota för idag! Hade sån sprängande huvudvärk hela förmiddagen idag så jag trodde jag skulle dö.. och inte gjorde det saken bättre att man var tvungen att skrubba ett badrum samtidigt! haha..men det är ju självförvållat har jag hört... :P
Nu ikväll blir det lugnt, har precis ätit pizza hemma hos Martin. Imorgon ska jag jobba min sista dag på Hemköp! Känns lite konstigt men samtidigt skönt, hoppas allt löser sig med jobb o boende i Oslo bara.. Men det ska bli skönt att göra något annat ett tag och komma från den här stan ett tag! Har ju ändå bott här sen jag gick ut gymnasiet och jobbat på hemköp 5 år typ.. iofs pluggat tre av de också.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen titta klart på fotbollen! :)

/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0