Sommarlov...

Då var man klar med tentan.. Blev nog en stor besvikelse! Fan jag kunde ju det.. hatar att göra slarvfel!
MAI (matematiska instutitionen) är ju inte snälla i rättningen heller, de njuter verkligen av att skriva en stor fet nolla på en uppgift...! Men vi får väl se.. Överklagade resultatet på tentan jag skrev för två veckor sedan i samma kurs, va en poäng från att klara den.. Så förhoppningsvis får jag den där poängen som jag dessutom anser att jag ska ha!!

Aja ingen bra början på sommarlovet.. men nu ska jag försöka tänka på annat för ikväll vankas det middag med representanter från AXA, blir nog trevligt! Sen imorgon blir det jobb.

Nä lite musik kanske kan få en på bättre humör!

Ha en trevlig kväll! :)

/Micke

Kommentarer
Postat av: amerino

God lack!

2010-06-11 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0