Söndag

Hej!

Idag är Cicci iväg med fotbollslaget och padlar kanot o lite sånt.. hon åkte runt nio imorse. Själv har jag inte gjort mkt alls, ska jobba ikväll. Börjar kl 15 så innan dess tänkte jag gå till gymmet en sväng..

Igår blev det lugnt. Vi va hos Martin ett tag o drack lite men sen kände vi oss båda ganska sega så vi gick hem runt kl 21, köpte lite godis och tittade klart på fotbollen. Sen kom Danne förbi en sväng så vi satt o snackade o tittade på Rocky 3. Jag va lite sugen på att festa igår ett tag, men det känns skönt idag att slippa va bakis när man ska jobba.

Imorgon blir det att börja röja här i lägenheten. Har ju den här veckan på oss att städa ur lägenheten så jag antar att det är bäst att sätta igång! Förhoppningsvis får jag jobba nån dag i veckan också..

Nu ska jag äta lite frukost (eller vad man ska kalla det) innan jag går till gymmet!

Hörs! :)

/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0