en helg i Linköping

Hej. Länge sen nån av oss skrev nu. I helgen var vi i Linköping där vi fixade mitt pass och vaccinerade oss. Ska tillbaka för att på recept på malariatabletter, Micke ska även ta hepatit B spruta nr 2. Vi var även på Johnossi på fredagen, på lördagen var vi i Linghem hos mamma o pappa och åt sen åkte vi in till stan igen, jag sov mest pga vaccinet och dom andra kollade på film!  

Nu har jag lagat mat så att det finns matlådor tills imorn, Micke slutar 20 och innan det ska jag duscha. Skulle velat kolla på fotbollsgalan men det är på 4an så får kolla på robinsson eller idol sen förra veckan istället.

Lägger in bilder från helgen senare!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0