Helg... eller inte.

Hej!

Just nu sitter jag och tittar på film, eller rättare sagt jag och Danne tittar på film. Alla andra har gått o lagt sig. Cicci ska jobba imorgon, hon börjar kl 8 så hon behövde sova. Jag ska också jobba imorn men börjar inte förrän kl 10:30, så jag behöver inte sova riktigt än :)

Idag efter jobbet har vi varit på gymmet, ett riktigt bra och jobbigt (!) pass.. Känns skönt efteråt iaf! :)
När vi kom hem åt vi tacos sen har det mest slappats och tittats på tv..

Nästa helg ska vi åka till linköping som cicci säkert redan berättat. :) Ska bli kul att komma "hem" och se om allt är sig likt och träffa alla! :) Har ju inte träffat Martin sen i början av sommaren typ..

Hoppas morgondagen går snabbt så att man kan få en skön, ledig söndag snart! Blir en lugn helg med träning och slappande förutom jobbandet.

Nu ska jag se klart på filmen sen krypa ner bredvid min älskling! <3

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

/Micke

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du är bäst älskling!

2010-11-06 @ 17:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0