Ingen övertid

Hej!

Idag var det ingen övertid. Det är lite konstigt för när det är övertid vill man inte jobba men när det inte är så vill man. Hehe. Jaja skönt att ha lite tid o kolla upp saker till resan också. Vaccin kommer vi fixa när vi är hemma nästa helg, vi ska till Linköping då :D Kommer få åka med en jobbarkompis dit så det blir en bilresa både dit och hem! Mamma är snäll och ringer o kollar vad vi behöver för sprutor och så vidare! Britt har också hjälpt till massor :) Tack tack! Tror det skulle vara drop in mellan 10-12 på lördagen så då borde vi hinna med det då!

Passexpeditionen i Linköping är dock inte öppen på lördagen och bara till 16 på fredagen så om jag ska hinna dit måste vi åka hem på torsdagen. Dumt att jag inte fixade det förra gången jag var hemma då jag åkte hem redan på torsdagen... Men jag tror det blir smidigast att åka till Nyköping/Skavsta där det är öppet alla dagar. Skulle ta 1 timme och 10 min enligt google.

Idag jobbar Micke på Maxi och jag och övriga kollektivet ska kolla på fotboll. Jag ska nog även fixa matlådor tills imorn och på fredag! Så kanske vi slipper laga mat imorn när vi jobbat och tränat!

Ska prova ringa Britt på Skype nu, hon ville se om dom nya högtalarna fungerade :)

Ha en bra kväll!

/Cicci

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej där:) ska ni hem den 12-14? :D ja ska det. hoppas du ska på fotbollen på lördagen! hoppas vi ses, take care! hälsa micke. kram Elin

2010-11-03 @ 23:07:33
Postat av: Cicci

Hej! Jaa vi ska hem då :) Jag hoppas att jag hinner med fotbollen, men det gör jag nog så då syns vi där! Han hälsar tillbaka! Ha det toppen! Kram

2010-11-04 @ 20:52:15
URL: http://ciccisomickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0