Ledig dag!

Hej!

Har nya arbetstider på jobbet så nu jobbar jag 7-17 fyra dagar i veckan. Sen är jag ledig torsdag eller fredag varje vecka :) Blir ganska långa dagar, men hur skönt är det inte att bara jobba 4 dagar på en vecka? :D I december kommer det även finnas möjlighet att jobba övertid på den dagen man är ledig så det är bra!

Jobbade även till 20.30 igår så det blev 3,5 timmes övertid! Ska försöka jobba så mkt som möjligt så jag kanske kan vara lite ledig i januari, men vi får se hur det blir :)

Idag ska jag bara slappa i soffan kolla på en film sen har jag tänkt att träna och sola, funderar på o gå ner o sola snart då det är halva priset innan 12.00.

Micke jobbar nu men har har så bra jobb så han kunde ta lite sovmorgon, sen kommer ju han hem o äter lunch också :) Så idag kan vi träffas ganska mkt :) Mys det! Ne ska dra ner o sola nu innan jag kollar på Grown ups!

Ha en bra dag!


Unni! Saknar massor!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0