Söndag! :)

Hej!

Just nu ligger vi o slappar i soffan och tittar på skidåkning på tvn. Det är så himla gött att va ledig! :) Önskar man kunde vara ledig ett par dagar till men det är bara att bita ihop och tänka på pengarna o resan! inte lång tid kvar nu :) eller det börjar närma sig sakta men säkert iaf!

Planerna för resten av dagen är väl att äta lunch nu snart, sen åka iväg och träna! Ikväll blir det nog en riktig slapparkväll med god mat! Har så mycket gott kött i frysen som vi fått av mina och ciccis föräldrar så fläskfile m.m. är nu mera vardagsmat! :P haha.

Nästa helg är jag iaf helt ledig, ska bli skönt.. Då har vi även planerat in att jag och danne ska ha 50 års fest! Ska bli grymt kul, hoppas på bra uppslutning från vänner och bekanta! :D
På fredagkväll ska vi på julbord som jobzone bjuder på. Blir nog en lugn kväll eftersom vi ska festa på lördagen, men det blir nog trevligt! Skulle tydligen vara tapas-julbord, återstår att se vad det innebär men det blir nog gott! :) Hade dock inte gjort något för min del om det varit traditionellt julbord då det skulle varit grymt gott :)

Nä nu ska jag nog ta och äta lite lunch, måste va hungrig eftersom det här inlägget mestadels handlade om mat :P
Sen blir det att tagga inför ett bra pass på gymmet!

Ha en fortsatt mysig söndag :)

/Micke 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0