söndag

hej.

ännu en söndag och veckorna går riktigt fort, det är jätte skönt. hoppas det fortsätter i den här takten tills vi åker och sedan går sakta när vi sedan är iväg :) Idag har vi sovit länge, käkat gröt till frukost så nu ska vi snart gå till gymmet och köra rygg, triceps och kondition. Efter det blir det hem, käka taco och spela call of duty eller se på nån film.

nästa helg åker vi hem, vi kommer åka redan på torsdagen efter jobbet så då hinner jag fixa passet på fredagen, förhoppningsvis kan vi också fixa vaccinationerna då också. I såna fall kommer jag hinna träna fotboll på lördagen :) fan va kul!

ne nu ska jag dra med mig micke till gymmet, verkar va svårt för honom att sluta spela xbox :P

ha en bra söndag!



/Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0