Tack bejb!

Ja som Micke sa jobbar jag inte tillräckligt snabbt, vi ska plocka 80 kartonger i timmen, och då väger varje kartong mellan 10-30 kg, man måste ta sig fram överallt, det är ca 10 till som plockar. Så deras krav är näst intill omöjliga, jag vet en person som plockar 79 i snitt, men han har jobbat där länge och är nog den enda som plockar så fort.

Men men dom verkar väl gilla mig lite iaf. Fick förlängt till 31 december direkt istället för 2 veckor i taget. Skönt det, blev iofs sjukt opepp på att göra ett bra jobb när dom sa att jag plockade för sakta. Innan det tyckte jag att jag var duktig som ens orkar med jobbet. Jag gör ju mitt bästa och kan nog inte göra mkt bättre än vad jag gör nu.

Har helg nu iaf, hur skönt som hellst! Imorn blir det hämta pass, vaccinera mig och träna och gå på julbord! Snart kommer kärleken hem så då blir det mys i soffan!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0