05.10.2010

Hej!

Har precis kommit hem från gymmet.. riktigt skönt att kunna träna igen! Har inte blivit någon träning på drygt en vecka då jag varit förkyld, så jäkla segt. Känns direkt att man inte tränat på ett tag.. Men nu ska man väl förhoppningsvis hålla sig frisk ett bra tag! peppar, peppar....

Har börjat lite på mitt nya vaktmästar jobb nu.. eller rättare sagt så jobbar jag både med det och med radonmätningsjobbet, typ varannan dag. Men är snart klar med radonmätningarna så då blir det vaktmästare på heltid, kommer ha typ 20 st dagis som jag tar hand om. Tror jag kommer trivas! :) Får ju förhoppningsvis anställning direkt via ISS istället för via Jobzone vilket skulle innebära ett lönelyft :P

Cicci är på jobbet, hon jobbar egentligen 07-15 men har jobbat över till kl 20 både igår och idag. Hon är så duktig! :) Men samtidigt så vet hon inte hur länge det här jobbet varar så det är bara att försöka visa framfötterna och hoppas på det bästa! :)

Nu ska jag ta och äta lite mat! Förresten så är resan inte bara bokad nu utan även betald! :) Så nu är man betydligt fattigare men har något riktigt roligt att se fram emot :D

Ha det bra!

/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0