69 timmar

Hej. Äntligen har jag helg :) Har jobbat 69 timmar denna vecka, jobbade även idag för att vi hade så mkt att göra. På måndag skulle det också vara övertid, eller 3-4 dagar nästa vecka. Men jag ska nog bara jobba 2 eller 3, kan inte på fredag iaf för då kommer ju Mickes föräldrar och hälsar på :) Längtar!

Nu vill jag att Micke ska sluta också så at vi kan träffas lite, har inte blivit alls mkt i vecka pga allt jobb... Men det blir ju mkt pengar iaf så det kommer vara värt senare, är inte så trött heller har bara ont i händerna. Har även blivit erbjuden jobb på dhl/cuveco där jag var bara 3 dagar och hjälpte till. De vill att jag jobbar november och december där, jag har inte riktigt bestämt mig än då jag funderar på om det kommer bli för tungt. Har till den 20onde på mig att bestämma mig iaf...

Ikväll blir det bara lugnt, vi ska laga mat med Emelie, Erik och Victor senare, denna gång blir det köttfärspaj :) Ska försöka fixa en nedräkning tills vi reser också, får se om det blir på bloggen eller inte!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0