Alla andra är i Sverige..

Hej!

Idag är det söndag och jag sitter hemma o slappar framför tvn för tillfället. Alla andra är i Sverige så jag har varit helt ensam i lägenheten sen i fredags, känns lite annorlunda.. Jag följde tyvärr inte med till Sverige eftersom jag var tvungen att jobba på Maxi igår. Men ikväll kommer alla tillbaka så då är allt som vanligt igen! :P

Förra helgen var ju mamma, pappa, Eva-Lena och Love här! Var hur kul o mysigt som helst att träffa de! :)
På lördagen tog vi en promenad ner till Aker Brygge och stan för att visa de Oslo, var riktigt härligt väder också så det var väldigt trevligt. I övrigt så åts det en hel del god mat och spelades massa tv-spel mot Love, tyvärr ägde han oss i det mesta! ;)
Här kommer lite bilder från den helgen. :)



Love, Mamma och Eva-Lena.


Pappa, Eva-Lena, Love, Mamma och Jag.


Nere vid Aker Brygge.


En del av kollektivet + Martin (Dannes kompis) som var på besök i början av den helgen. Så lägenheten var rikligt befolkad den helgen! :)

Nä nu ska jag försöka göra nån nytta, behöver tvätta och sen ska jag väl åka och träna också, inte jätte peppad på det idag.. :P

Hoppas ni haft en bra helg!

/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0