ångest

hej.

i helgen var Mickes föräldrar, syster och systerson här. det var hur mysigt som hellst. vad vi gjorde och så får micke skriva om, han har även bilder på sin datorn som han får lägga ut när han har lust att blogga.

har ångest för att det inte är så långt kvar tills vi ska åka. eller egentligen skulle jag vilja åka imorn men inte som jag ser ut nu. känns tungt som fan med tanke på hur mkt jag måste träna och äta nyttigt om jag ens ska kunna gå i bikini i februari. fy fan, men micke får peppa mig. idag känns det bara tungt :/

idag var det ingen övertid på jobbet, känndes skönt att gå hem utan dåligt samvete :P

vet inte vad jag ska göra nu, skulle behöva springa elller nått men har ingen lust. så det blir väl sitta framför tv:n tills micke slutar vid 21.

hade bra!

/cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0