Bio

Hej hej!

Idag har både jag och Micke varit lediga, så vi har varit på stan och sen en sväng på gymmet. När vi kom hem lagade vi mat, kycklingwok med ris blev det... Nu ska vi snart gå på bio med Emelie och Erik och se going the distance. Hoppas den är bra!

Imorn ska Micke jobba på Maxi, dom ska ha inventering. Jag hade hoppats på att jobba imorn med men det skulle vi inte göra, lite surt för då hade jag nästan velat jobba idag eftersom det är så bra ob på helgerna... Men det var skönt o vara ledig o va med Micke hela dagen också :) Dock har jag gjort av med lite pengar istället för att tjäna några ;) Får bli mkt övertid nästa vecka för att kompensera det :P

Ne ska snart göra mig iordning, blir väl inte så seriöst när vi bara ska på bio men lite fin vill man ju va :)


Carro och jag innan lagfesten ;)

Ha en bra kväll!

/Cicci

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bilder du valde ;/

2010-10-30 @ 19:11:17
Postat av: Cicci

Haha ja :P du är alltid snygg Carro :)

2010-10-31 @ 09:29:04
URL: http://ciccisomickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0