Grattis världens bästa syster!!!

Idag är det ingen vanlig dag, det är syrrans 20-årsdag :) Jag skulle så gärna vilja va hemma och fira henne idag, men tyvärr är jag inte det... Men jag hoppas du får en jätte bra dag gumman!

Själv vaknade jag tidigt idag, runt 8... Micke åkte och jobbade så jag följde honom till bussen och gick sedan en lång promenad innan jag gick hem igen och åt frukost... Nu sitter jag och kollar lite grejer på datorn. Ska bland annat kolla läsa lite om vacciantioner och visum inför resan... Sen ska jag bara slappa, kanske blir det en sväng till gymmet senare när Micke slutat...

Ha en bra dag! Speciellt du Carro :)


Carro förra helgen :)

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0