I Linghem

Hej!

Hoppas allt är bra med er! Jag är hemma i Linghem och hälsar på :) Hur mysigt som hellst, dock blev jag förkyld på vägen hem för att bussen var så jävla kall :( Men det är inte så farligt ändå! I fredags var jag med Pernilla, hon är så himla fin med sin lilla mage (hon är gravid)... Blir fan avudsjuk :P hehe. Men det dröjer några år till så ni kan va lugna ;)

Jag och Pernilla satt o pratade massor sen bestämde vi oss för att gå en promenad i spåret, det var jätte mysigt att träffa henne. Har saknat såå mkt när jag är i Oslo. Sen på eftermiddagen åkte jag o Carro in till stan för att kolla lite på kläder, mamma skulle också följt med men valde att stanna hemma då hon slutade senare än vad hon hoppats... Jag hittade iaf ett par jeans (cheap monday) ett par mörkblå blev det :) Och en svart body från Gina. 

Idag har vi varit och hälsar på söta mormor i Ringarum! Nu ska jag snart börja göra mig iordning för lagfesten som börjar kl 18. Då ska jag ha mina nya kläder :P hehe.

Ska säga till Micke så han skriver om förra helgen snart också! :P Imorn kl 14 åker jag tillbaka mot Oslo :( Blandade känslor, men jag saknar ju Micke så därför vill jag tillbaka. Annars hade jag inte velat :P

Ha en bra kväll!


/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0