Trött

Hej!

Helgen hemma var jätte bra, skönt att träffa familjen och pernilla. vill hem snart igen och träffa alla jag inte hann träffa i helgen. och träffa alla igen.

var o tränade förut med micke, kanske inte skulle gjort det för jag fick lite ont i halsen :/ men men det kanske går över tills imorn. 

idag har erik också sagt upp lägenheten så om 3 månader (sista januari) måste vi vara utflyttade. Känns bra, för nu börjar resan närma sig!

ska snart gå och lägga mig tror jag, skulle va skönt o känna sig utvilad imorn!


Känns inte som det var så länge sen vi fixade ordning lägengeten, det är lika kång tid som vi bott i lägenheten som vi har kvar innan vi flyttar ut.

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0