Betalt ledighet...typ..

Hej!

Nu har det varit riktigt dött på jobbet ett par dagar, har avklarat alla ställen som jag ska åka till på listan. Ska få en ny lista men min chef har inte hunnit fixa det ännu.. Så det innebär att jag inte haft sådär jätte mkt att göra. Igår var jag på de sista ställena, sen idag har jag försökt ringa till två ställen som jag måste prata med för att kunna komma in. Dock så har ingen svarat så idag har det varit väldigt lugnt :P Känns lite illa, men samtidigt är det ju inte mitt fel och jag har bett chefen att skynda sig med den nya listan så jag har nåt att göra.. Skulle komma in och hämta den kl 14 imorn så jag antar att det blir rätt lugnt imorn med!

Annars idag så har jag och danne varit iväg på gymet en sväng och nu har vi testat NHL 11 på Xbox en stund, nice! :)
Nu ska jag fixa lite mat för sen är det dags att åka till maxi på en timmes kurs, börjar kl 21.. känns inte så roligt men men..

Måste fundera lite på vad man kan önska sig i födelsedagspresent också, fyller ju 25 om inte allt för lång tid.. :)
Vet inte vad som händer den helgen men är iaf ledig!:D
Mamma och pappa kommer förhoppningsvis hit två helger efter, skulle vara riktigt kul då det var ett tag sen vi träffade de. :)

Ha en trevlig kväll!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0