Fredag!

Hej!

Nu är det färdig jobbat för dagen och jag har även hunnit med ett pass på gymmet. Har varit lite halv slappt på jobbet nu i slutet på veckan, ganska skönt :) Men har jobbat en del på Maxi också så det blir långa dagar ändå.. Även imorgon jobbar jag där så det blir inte mkt till helg.. Men sovmorgon i alla fall! Då jag inte börjar förrän kl 12 :)

Funderar på om jag ska åka in till stan en sväng om en stund.. Får se om jag orkar! :) Annars blir det nog en slappar kväll med nån bra film. :)

Vi har även börjat titta lite på flygbiljetter och vart vi vill åka.. Det vi funderar på hittills är Australien en sväng, sen Bali och avslutningsvis Thailand. Tanken är väl då att försöka åka runt i thailand på olika ställen eftersom det är ganska billigt där :) Så vi kommer nog spendera längst tid där.

Är det någon som har tips på andra ställen som är värda att åka till? Eller platser som är ett måste att besöka när man är på dessa ställen? Kommentera jätte gärna i så fall, vi är glada för alla tips. :)

Hoppas ni får en grym helg! :)

/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0